Mrzim da mrzim



Svako od nas nešto voli, nešto mrzi, a prema nečemu je ravnodušan. Kako ravnodušnost smatram odsustvom osećanja, nisam joj sklon. Nisam sklon širenju mržnje, niti sam neki mrgud u društvu, ali jednostavno ne mogu sve da volim. Evo nekih stvari koje ne volim. Nemojte mi zameriti, nije ovo ništa lično.

1.Tenis

Jako retardiran sport, koji je sve popularniji kod nas u zemlji, zahvaljujući Novaku Đokoviću. Ne shvatam, kako neko može da uživa, tako sto će 3-4 ili više sati, gledati levo-desno neku lopticu koja ide velikom brzinom, tako da se jedva i vidi. Da li sam ja lud ili glup, pa ne vidim nikakvu lepotu u tome što će neko reći „uh“, „oh“ ili „ah“, pri udaru loptice? Nikada nisam gledao teniski meč uživo, niti imam nameru. Pokušao sam par puta preko tv-a, ali mi nije išlo. Ubrzo sam i shvatio zašto ljudi uglavnom nose naočare ili šešire a neretko i kišobrane. Lepo se zamaskiraju, pa i ako zadremaju, teško će se primetiti. Izvinjavam se svim ljubiteljima ovog sporta, ali tenis je, po mom mišljenju, retardiran sport.

2.TV program

Kao mali, voleo sam da na tv-u gledam Nindža kornjače, Cartoon network, Moćne rendžere, emisije o prirodi i životinjama, Garažu (muzicka emisija,ako je se neko seća), 3k dur i po neki dobar film. Kako sam postajao stariji, TV sam sve manje voleo. Ne znam da li je to zato što je TV program postajao sve gori ili zato što sam više voleo da igram basket na ulici ili možda zato što sam zavoleo kompjuter. Bilo kako bilo, danas TV ne mogu da gledam duže od 5 minuta, a da ne pobesnim od količine gluposti koje izlaze iz te kutije. Pošto na TV-u nema više obrazovnih emisija i sve ređe puštaju dobre filmove počeo sam da gledam samo sport, pretežno košarku i fudbal.  Ali kako sve ide nizbrdo, zbog imbecilnih sportskih komentatora, prekinuo sam i sport da pratim preko TV-a i prebacio se na internet.

3.Glupi a tvrdoglavi ljudi.

Ima li gore kombinacije? Misle da su popili svu pamet ovog sveta, a ne vide dalje od nosa. Kada pokušaš da ih ubediš da nisu u pravu, samo se iznerviraš jer njihove glavne osobine tada dolaze do izražaja i onda je svaki pokušaj prosvetljenja uzaludan. Kada vidite da je neko glup, nemojte ni slučajno da pokušate da ga promenite ili da ga ubeđujete ako se ne slaže sa vašim mišljenjem. To je samo gubljenje vremena. Glupima nema pomoći. Ako si glup, briga me, idi glavom kroz zid, pogodi pločnik … Ne smatram sebe nekim pametnjakovićem, uvek rado saslušam svačije mišljenje i uvek sam spreman za svaku diskusiju, ali ova grupa ljudi me uvek izvede iz takta.

4.Vera

Razmišljao sam da li ovo da navedem… Unapred se izvinjavam svim vernicima. Ne verujem u Boga, ali nisam ateista. Ne volim ni jednu veru koja sputava zdrav razum. Popovi, krstovi, crkve, džamije, manastiri, hramovi… čemu to?  Kada već imate potrebu da verujete u nešto, onda verujte u sebe, svoje snove i želje a ne u Boga i u sudbinu. Sve što vam se dešava u životu, ne dešava se zato što je to „negde zapisano“, već  kao posledica vaših postupaka. Samo slabići veruju da neko drugi kontroliše njihov život.  Kada se osećate bolje, da ne kažem moćnije… onda kada verujete u sebe ili onda kada se molite Bogu?

5.Naši dragi političari.

Ne znam kakvi su bili političari pre 20 i više godina, ali ovi današnji mi se ne sviđaju u opšte. Svi su isti i svi imaju za cilj da samo stave pare sebi u džep. Bliže se izbori. Sada će opet da se pljuju pa će posle da se udružuju. Šta to govori o njima? Kakvi su to ljudi? U stanju da sve najgore pričaju jedni o drugima  pa da poreknu i progutaju sve te uvrede, zarad ličnih interesa.  Dobro, ‘ajde, razumem ja to, svi hoće malo vlasti, pa zarad ličnih interesa rade sve to ali  ne razumem šta se nalazi u glavi čoveka koji će za iste takve glasati. Kako možete bolji život o kojem svi maštamo da očekujete od takvih ljudi? Verujem da o tome niste ni razmišljali..

6. Ivana

Žensko ime Ivana. Izvinjavam se svim Ivanama ali za mene je Ivana je najodvratnije ime na svetu. Nikada u životu nisam imao devojku koja se tako zove, pa  da je najsavršenija osoba na svetu i da se zove Ivana ja bih od te osobe pobegao daleko! Što bi se reklo, zbog tog imena imam traume iz detinstva. Ali to je duga priča…

Toliko od mene, ja to tako a vi kako hoćete!

5 mišljenja na „Mrzim da mrzim

  1. Neke od stvari koje si naveo su prilično trivijalne, druge su ozbiljnije ali se mržnjom ne rešavaju. Samo se džabe stresiraš.

    Tenis ne moraš da gledaš. TV takođe, meni smeta što me teraju da plaćam pretplatu iako ne gledam TV program.

    Ivana?!

    P.S. Ako ne veruješ u boga (bogove) onda si ateista, po definiciji. I ja sam.

    Pozdrav

  2. Da,spisak je i duzi,zamislite da sam vam opisao koliko samo mrzim boraniju,sladak kupus…cveklu?
    Sto se tice imena Ivana…o tome bih mogao da pisem satima,pa sam vas postedeo objasnjenja. 🙂
    A sto se tice vere …ako ne verujem u Boga,ne znaci da sam ateista,mozda sam budista ?

Postavi komentar