Početak bune protiv ?


Ne mogu više! Kada god uključim televizor, na koji god kanal da prebacim, uvek neki brkati turčin zvera u mene. Sav sam se istraumirao! Taman sam se navikao da se na našim televizijama govori španski, taman sam počeo da razumem šta ti glumci pričaju, kada ono odjednom nešto drugo.

Pa ko normalan može ovo da pohvata?  Taman sam se navikao na Huanite, Karlose, Huan-Karlose, Maria Ane, Esmeralde i ostale latinose, a sada moram da lomim jezik sa Gumus. Nosite se bre.

Jadan moj pokojni čukun-deda. Jadan Vojvoda Mita.  Potucao se po planinčugama da bi oterao Turke, silazio samo jednom godišnje, da napravi dete…. i onda nazad u tepanje. A vidi nas. Čim je brkati turčin na ekranu, a sve naše snaše posedaju pa uzdišu.

Taman se naši muškarci navikli da briju grudi i plaču kao ovi latinosi, a ono  latinosi izasli iz mode. Nista,  sada lepo idemo ispočetka. Sada ćemo da puštamo brke, pijemo kafu i pućkamo čibuk, a žene će da nam prinose baklavu i rahatlokum. Ako ništa drugo, barem sada možemo da budemo balkanci do kosku.

Nego da batalimo mi ove konkvistadore i osmanlije. Ja predlažem da se opet digne kuka i motika, jer bogami raja više zuluma trpeti ne može.  Daj da se organizuje sabor pa redom…od jedne televizije do druge i samo „fikete“.

Šalu na stranu, ali stvarno su više preterali. Sada ne otkupljuju samo one serije koje su visoke produkcije i koliko toliko kvalitetne, već puštaju bilo šta samo da je na turskom jeziku. Da li nas je uhvatila neka nostalgija za prošlim vremenima ili je nešto drugo u pitanju, nemam pojma.

U svakom slučaju, nije bitno da li su ovakve serije španske, meksičke, turske ili iz ekvatorijalne Gvineje, one su lošeg kvaliteta i zaglupljujuće. Ne zanima me što odrasli ovo gledaju, ako nisu naučili da razlikuju kvalitet od šunda, to je onda njihov problem. Za mene najveći problem predstavlja to što ovo gledaju deca od 9, 10 , 11 godina. Ne znam da li primećujete, ali to može da im ozbiljno poremeti sistem vrednosti. U skoro svakoj toj seriji, jadna i neugledna devojka, uglavnom siromašna, postaje najveća lepotica u koju se zaljubljuje bogataš (naravno zbog njene unutrašnje lepote) i oni na kraju, uprkos svemu, žive sretno i berićetno. Možda je sve to zapakovano lepo, ali definitivno usmerava u pogrešnom pravcu. Ishod vam je jasan, ne moram da crtam, gledate ga svakog dana.

Sa ovim na kraj izlaze samo izuzetno posvećeni roditelji. Na žalost, danas većina roditelja ne zna ni koliko im tačno dete ima godina, samo znaju koliko ih košta održavanje istog.

‘Alo ljudi trgnite se! Obratite malo pažnje!

Ako nešto ne počne uskoro da se preduzima, ja idem za svojim čukun-dedom u kumite. Ima da postanem vojvoda i da orem drumove ko Kraljević Marko, pa da vidimo šta ću onda da izorem. (Verovatno batine, ali pustite me da se malo busam u grudi.)

6 mišljenja na „Početak bune protiv ?

  1. Pošto je žalosna istina: „Na žalost, danas većina roditelja ne zna ni koliko im tačno dete ima godina, samo znaju koliko ih košta održavanje istog“, nije ni čudo da su mnoge ljudske i moralne vrednosti izgubljene.
    A serije…to je posebna priča. I kojakakvi šou-programi. Jaoj!

  2. Drago mi je da i mladi pocinju da vriste ,ja vristim jos od pojave kasandre, a tome ima vise od 20 godina.Samo cekam da vidim sta moze onih 5% stanovnistva koje vristi?Kolike su nase moci?

Postavi komentar